user 1 احمدی

با سلام و عرض خسته نباشید.ما برای شته درختای حیاطمون نیاز به سمپاشی داشتیم و نیرویی که فرستاده بودین خیلی مودب و باحوصله بودن.درختارو خیلی اصولی سمپاشی کردن و الان درختمون خیلی سرحال تر شده.همانطور که توی مشاورتون توضیح داده بودید،هیچ آسیبی به درختمون وارد نشد.

user 1سعیده رجبی

سلام.من خیلی از کارتون راضی بودم سالن زیبایی من پر از سوسک ریز شده بود و الان بعد از گذشت دو ماه از سمپاشی،من دیگه یه دونه سوسک هم ندیدم.فکر میکردم باید حداقل چند بار سمپاشی انجام بدین تا کامل از بین بره اما با یه دوره سمپاشی کاملا به نتیجه مطلبوب رسیدم.

user 1 دادخواه

سلام وقت بخیر.کارشناس های شرکت شما جهت سمپاشی مورچه به منزل ما اومدن و من از کارشون و رفتارشون بسیار راضی بودم

user 1رجب پور

باعرض سلام.میخواستم ازتون بابت طعمه گذاری موش تشکر کنم.موش های ساختمون ما کاملا ناپدید شدن

user 1محمد محمدی

آقایی که برای سمپاشی به رستوران ما فرستادید بسیار باادب و صبور و باملاحظه بودن و با دقت تمام قسمت های رستوران رو سمپاشی کردن. ممنون از شرکت معجزه

user 1 رسولی

سلام وقت بخیر.ما چند ماه درگیر سوسک های خونمون بودیم و یکبار هم یک شرکت دیگه برای ما سمپاشی انجام داده بود اما هیچ فایده ای نداشت تا اینکه متخصص شما گفت به دلیل استفاده از سم های بی کیفیت این اتفاق افتاده.خداروشکر از دوهفته پیش که شما برامون سمپاشی کردین ما دیگه سوسکی ندیدیم.

Capture8512

کلام آخر تیم معجزه

ضمن تشکر فراوان از شما جهت بازدید سایت،علاقه مندیم نظرات،انتقادات و پیشنهاد های خود را از طریق کادر نظرات با ما در میان بگذارید.