بهترین و قویترین سم برای کشتن ساس ها

بهترین و قویترین سم برای کشتن ساس

پیشتر در مورد اقدامات پیشگیرانه و روش های ساده و خانگی در مورد از بین بردن ساس مطالبی در دانشنامه سمپاشی شرکت معجزه منتشر کرده ایم :

در این مطلب به معرفی و اثرات 9 مورد از بهترین و قویترین سم برای کشتن ساس که به شکل قرص، سموم و حشره کش های شیمیایی قابل استفاده است خواهیم پراخت. ما با همراه باشید…

بهترین و قویترین سم برای کشتن ساس ها

1- سم پیرول – Pyrrole

نحوه اثرگذاری سم پیرول آهسته ولی با این ‌حال برای حشره ساس تخت خوابی نتایج خوبی را در برداشته است و ساس مقاومتی در برابر آن نشان نمی‌دهد. سم پیرول با ترکیبات شیمیایی خاصی که دارد، عملکرد سلول‌ های ساس را مختل کرده و باعث از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

2- سم نیکوتینوئید – Neonicotinoid

نونیکوتین‌گون‌ها یا نئونیکوتینویدها از نظر شیمیایی به نیکوتین شباهت دارند. نئونیکوتینوئیدها عملکرد مشابه ای با پیرول‌ها دارند. معمولا ساس ‌هایی که در برابر سایر آفت‌کش‌ها مقاوم شده اند، در مقابل نئونیکوتینوئیدها توانی نداشته و می‌میمرند. این سم بر روی سیستم عصبی ساس تاثیر گزار است.

3- سم کاربامات – Carbamate

سم کاربامات دارای دو خاصیت مهم است: 1- تاثیر گذاری سریع 2- سرعت تجزیه مناسب، که بر سیستم گوارشی حشرات تاثیر می گذارد. متاسفانه حشره ساس نسبت به سم کاربامات مقاوم شده و تاثیر پذیری این سم مقابل ساس کاهش پیدا کرده ولی همچنان برای دیگران حشرات گزینه مناسبی می باشد.

4- سم سیلیکات – Potassium silicate

نحوه اثرگذاری سم سیلیکات به این صورت می باشد که آب بدن حشره را گرفته و باعث از بین رفتن حشره ساس می شود. سم سیلیکات یا همان سیلیکات پتاسیم یکی از بهترین سموم برای نابودی ساس است.

5- سم پیرترین – Pyrethrin

سم پیرترین از جمله سم‌های گیاهی است که در از بین بردن ساس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این سم از گل داوودی به دست می آید. اثر بخشی این سم نیز روی سیستم عصبی ساس می باشد و آن را از بین می‌برد. با این ‌حال حشره ساس بعد از تکامل های بسیار مقاومت ‌هایی در برابر سم پیرترین نشان داده است.

6- سم پیرتروئید – Pyrethroid

سم پیرتروئید جزو سم‌ های شیمیایی و مصنوعی است که عملکردی مشابه ای با سم پیرترین دارد. این سم نقش مهمی برای کمک به جلوگیری از گسترش آفات بهداشتی مخصوصا ساس دارد. البته پیرتروئید اسم سر گروه بسیاری از حشره کش ها می باشد.

7- سم بد باگ اوت – Bed Bug Out

این یک سم بسیار قوی است که از باکتری Bacillus thuringiensis به ‌دست می‌آید و بطور طبیعی در خاک یافت می شود. این سم با تخریب دستگاه گوارش ساس، آن‌ها را از بین می‌برند. این سم در تمام درزها و شکاف‌های دیوار، سقف و کف نفوذ کرده و ساس‌ها، تخم ‌ها و لانه ‌های آن ‌ها را نابود می‌کند.

8- سم پیرانا – Pyranha

سم پیرانا یک سم بی بو و بی رنگ می باشد که در از بین بردن ساس ها نقش بسزایی دارد. استفاده از سم پیرانا بدون نیاز به تخلیه منزل و یا شستشو میباشد.

9- سم واندر ساید – Wonder Cide

این سم کشنده ساس بر پایه آب است و با فرمولاسیون بسیار قوی یکی از بهترین سم های شیمیایی موجود می باشد. این سم برای انسان و محیط زیست بی خطر بوده و هیچ گونه ماده آلرژن ندارد و ایجاد حساسیت نمی کند. کاملا بی بو و بی رنگ.

 

از این سم ها چطور استفاده کنیم ؟

تا به اینجا با تعدادی از سم های شیمیایی که در از بین بردن ساس ها استفاده می شود آشنا شدید. حال پاسخ به این 3 سوال بسیار مهم و اساسی است :

  1. بهترین سم ساس از این بین کدام است؟
  2. چطور میتوان از این سم ها استفاده کرد و عملیات سم پاشی را انجام داد؟
  3. آیا حتما باید یک شرکت سمپاشی این کار را انجام دهد؟
  • پاسخ : مبارزه با حشرات مخصوصا ساس، نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد. شما نمی توانید خود سرانه یک و یا چندی از این سموم را خریداری کرده، با هم ترکیب و عملیات سمپاشی را شروع کنید. کارشناسان سمپاشی باید از محل مورد نظر بازدید انجام داده و سپس طبق فاکتور های مربوطه، نوع، میزان و نحوه سمپاشی به صورت شیمیایی را تعیین کنند.

توجه داشته باشید سمپاشی خودسرانه می تواند عواقب بسیار جدی برای شما و دیگر اعضای خانواده داشته باشد.

 

سمپاشی ساس توسط شرکت سمپاشی

متخصصان خبره و کارکشته شرکت سمپاشی معجزه با سال ها تجربه در زمینه خدمات سمپاشی بعد از بازدید از محل مورد نظر و با توجه به فاکتور های اصولی و علمی که در دست دارند، بعد از شناسایی نقاط آلوده و شدت آلودگی، میزان و نوع سم مربوطه را محاسبه و در صورت نیاز ترکیب نموده و نهایتا بهترین و قویترین سم ساس را به کار می برند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره میتوانید به مطالب زیر مراجعه کنید :

 

در مورد نقاط آلوده به ساس داشتیم صحبت میکردیم، جالب است بدانید هیچ نقطه ای از چشم متخصصان حرفه ای شرکت سمپاشی معجزه در امان نیست، کارشناسان ما در شرکت معجزه ساس ها را در هر نقطه‌ای که مخفی شده باشند در معرض نابودی قرار خواهند داد! این نقاط عبارتند از:

  • درز تشک، بالش و کالای خواب
  • درز لوازم چوبی ( خصوصا لوازم چوبی قدیمی )
  • لولا‌های کابینت ها و درب ها
  • اطراف سیفون ظرف‌شویی و دست شویی
  • درز دیوار ها و فضای بین پنجره ‌ها
  • درز سرامیک ‌ها و کاشی ‌ها
  • داخل حفره‌ های دیوار
  • داخل کیف‌ های دستی
  • چمدان های مسافرتی
  • و …
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

2 دیدگاه برای “بهترین و قویترین سم برای کشتن ساس ها

    • مدیریت سمپاشی معجزه گفته:

      با سلام
      سم های معرفی شده به راحتی در بازار قابل خریدن نیست و متاسفانه سم تقلبی هم زیاد شده.همچنین با توجه به اهمیت سمپاشی اصولی،ریشه کن کردن حشرات بدون داشتن تخصص در این زمینه،کار راحتی نیست و امکان مسمومیت(در صورت ترکیب دوز نامناسب) و بازگشت مجدد حشرات بسیار بالاست
      تیم متخصص ما با داشتن بیش از دو دهه تجربه آماده خدمت رسانی به شماست🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس مستقیم با کارشناس